BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 19 Ogos 2009

pisss........

Ini gambarku sewaktu pergi bermandi-manda di Pengkalan Balak.Bersama- sama senior aku tau......tapi sekarang dieorang dah check out from kuim la...cedihla dierong dah x de......tapi dieorang mesti gembira nak teruskan masa depan dieorang kan selepas penat leleh dieorang belajar.....

0 ulasan:

mY muziK....LISTEN IT,,,,YO!!!

Baca Jangan tak baca tau ibuk- ibuk bapak- bapak sekalian yah......,,,,,,,,


Disini ku titipkan beberapa tanda anda dilamun cinta dengan yang Maha Pencipta.

Anda suka untuk bertemu dengan-Nya. Tak sabar untuk bertemu. Tak berjumpa sesaat seolah-olah anda jadi tak menentu. Persiapan dibuat setiapa kali sebelum bertemu-Nya.
Mendahulukan-Nya lebih dari yang lain. Dia mengatasi yang lain. Segala kehendaknya anda utamakan dan yang dilarangnya anda cepat-cepat menjauhkan diri.
Gembira bila bersama-Nya. Ingin sentiasa bersama walaupun di mana anda berada. Susun kata indah hendak bertemu. Ayat-ayat cinta kau luahkan pada-Nya sebagai pujian ke atasnya.
Tidak sedih kehilangan segalanya kerana cintamu terhadap-Nya melebihi segalanya. Biarlah semuanya hilang dan tiada asalkan anda tak kehilangan ISLAM .
Merasa nikmat melakukan ketaatan terhadap perintahn-Nya. Membela agamanya sudah cukup membuatkan anda merasa nikmat di dunia.
Tegas terhadap mereka yang menghina Islam. Apatah lagi yang melanggar apa yang disuruh-Nya.
Itulah sedikit tanda-tanda anda dilamun cinta bersama-Nya. Adakah cinta anda berbalas? Atau anda dalam dilema cinta si dia atau yang Maha Pencipta?Moga kita mendapat cinta dari-Nya. Terkadang dalam hidup ini kita perlu korbankan nikmat yang sedikit untuk mendapat yang lebih besar.

hai....MEh2...Tgk la gambar aku ni Hoi..,,,!!!,,,